GumisPeti Gumibázisa!Új gumik, keréktárcsák, kiegészítők, állandó akcióban!

Gumiszervízünk Bp III. kerületében a Kolosy tér közelében várja kedves ügyfeleit hétköznap 8-17 óráig.Új gumiabroncsok, keréktárcsák és kiegészítők a legjobb áron, tegyen egy próbát, hívjon fel, nagy valószínűséggel egy remek árral lepjük meg!




http://inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-427811



2011.04.14.

Közép-Európa egyik legmodernebb teherabroncs futózó üzeme nyílt Magyarországon

2011. április 14-én a Bridgestone és az 5-Let Kft. együttműködésének eredményeként új teherabroncs futózó üzem nyílt Mezőszilason, Magyarországon. A 2 millió eurós beruházás a legfejlettebb futózó technológiát alkalmazza a Bridgestone-Bandag teherabroncs futózási folyamatban. 


A Bridgestone Corporation 2006-ban vásárolta meg a Bandagot, a világvezető abroncsfutózó céget, és 2008-ban vette át a Bridgestone Europe az európai hálózat működtetését. Bandag teherabroncs futózás az új abroncsok értékestésével együtt nyújt teljes megoldást a flották számára. A Bridgestone és a Bandag futózott termékei az új abroncsokhoz hasonló általános és futásteljesítményt biztosítanak a flottáknak – jelentősen olcsóbban. A futózás környezetvédelmi szempontból is kedvezőbb, akár 75 százalékkal kisebb az energia- és nyersanyag-felhasználás, mint egy új abroncs gyártása esetében, ráadásul csökken a hulladékabroncsok száma.

Dr. Cser-Palkovics András országgyűlési képviselő és Székesfehérvár polgármestere (jobbra) valamint Magyar József Mezőszilas polgármestere
 
A megnyitó ünnepségen közel 100 meghívott vendég vett részt, beleértve Dr. Cser-Palkovics András országgyűlési képviselőt és egyben Székesfehérvár polgármesterét, Magyar Józsefet, Mezőszilas polgármesterét, a Bridgestone vezetőit, akik a következők voltak: Akihito Ishii, Bridgestone Europe teherabroncs és futózó részlegének igazgatója, Armand Dahi, Bridgestone Kelet-Európai Régiójának ügyvezető igazgatója, Antonio Iannetta, Bridgestone Kelet-Európai Régiójának teherabroncs üzletág igazgatója, Urbán Péter, a Bridgestone Magyarország Kft. cégvezetője, és Fehér András, a Bridgestone Magyarország Kft. teherabroncs üzletág vezetője.
Armand Dahi, Bridgestone Kelet-Európai Régiójának ügyvezető igazgatója és Urbán Péter, a Bridgestone Magyarország Kft. cégvezetője
 
Elek István, az 5-Let Kft. ügyvezető igazgatója és az üzem tulajdonosa üdvözölte a vendégeket és elégedettségét fejezte ki, amiért a Bridgestone a legfejlettebb futózó technológiát hozta az országba és így Mezőszilasra. Magyar József, Mezőszilas polgármestere és dr. Cser-Palkovics András Székesfehérvár polgármestere köszönetet mondtak a Bridgestone-nak, hogy támogatta a közösséget és hosszú és sikeres helyi együttműködést. Ezután Urbán Péter, a Bridgestone Magyarország Kft. cégvezetője és Armand Dahi, Bridgestone Kelet-Európai Régiójának ügyvezető igazgatója kifejezte büszkeségét a forradalmian új üzem megnyitójával kapcsolatban, mely bizonyítja a vállalat hosszú távú elkötelezettségét Európa iránt.

A Bridgestone Csoport számára az egyik legfontosabb gazdálkodási szempont a cég környezetvédelmi tevékenységének, valamint környezetbarát termékeinek és ágazatainak fejlesztése. Ezért a Bridgestone nagymértékben támogatta a geotermikus energia használatát a futózó üzemben. 

Az 5-Let Kft. elhivatott a környezetbarát energiafelhasználás terjesztésében, mely kitárta a kapukat Fehér András, a Bridgestone Magyarország Kft. teherabroncs üzletág vezetője irányába, hogy a gumiabroncs futózást és környezetbarát tevékenységet összekapcsolják. Az ötletet aztán a hivatalos tárgyalások követték.

2010 októberében a tárgyalások a végére értek és aláírták a szerződést a futózó üzem létrehozásáról valamint a futózó abroncsok hosszú távú termeléséről.

Elek István, az 5-Let Kft. tulajdonosa felismerte, hogy szakértelme az abroncsok világában korlátozott, és üzleti partnerét, a Gumicentrum Kft. tulajdonosát, Szilva Gábort (egyik leglojálisabb Truck Point hálózat tag) bevette üzlettársnak, aki szaktudásával az üzem ügyvezető igazgatójaként támogatja a projekt sikerességét.



Forrás:

http://gumipiacmagazin.hu/index.php?pg=news_6_536







2011.04.13.


Pirelli emeli a gumiabroncsainak árát
A Pirelli bejelentette, hogy árememléseket hajt végre Európában a Közel-Keleten  és Afrikában a személyautó, motorkerékpár, robogó, könnyűipari és nehézipari járművek gumiabroncsainál.
Az árnövekedésnek legfontosabb indoklása az volt, hogy a  fontos  nyersanya-goknak, különösen a kaucsuknak és az olajnak nagyon magas a beszerzési ára.
Az áremelkedés június 1-jén lép hatályba. Várhatóan 6%-os lesz a nyári gumik, és 12%-os a téli gumik árának emelkedése Európában, és legfeljebb 10% minden gumiabroncsnál a Közel-Keleten és Afrikában.
És ezt természetesen a többi gyártó is követni fogja ....:(


Forrás:

http://gumipiacmagazin.hu/index.php?pg=news_2_535




2011.03.31.

Itt az új Continental!


Új ContiEcoContact™ 5
- Egy innovatív fejlesztésű gumiabroncs rövid fékúttal és alacsony gördülési            ellenállással
- A csúcstechnológiát képviselő mintázati kialakítás jelentősen hozzájárul a fejlesztési célok eléréséhez
- Kompakt-, közép- és felsőkategóriás autók számára egyaránt megfelelő
Az aesztésben állandóan visszatérő probléma a száraz és vizes útfelületen nyújtott fékteljesítmény és az alacsony gördülési ellenállás kombinálásának konfliktusa. Európa vezető abroncsgyártója, a Continental, az új ContiEcoContact™ 5 abroncsával bravúrosan vágta át ezt a gordiuszi csomót. Ehhez viszont a fejlesztőmérnököknek szinte minden alkotóelemnél – például a karkasz-szerkezetben, az alapanyag-összetételben, az övkontúr és a mintázat terén – áttörést kellett elérniük, hogy az elődabroncs teljesítményét jelentősen javítani tudják. A gördülési ellenállást például közel 20%-kal sikerült csökkenteni, a futásteljesítményt pedig 12%-kal növelni, mindezt úgy, hogy közben a vizes útfelületen mért fékút is lerövidült. Az új ContiEcoContact™ 5 abronccsal szerelt gépjárművek, a korábbi abroncsmodelleken futó társaikkal szemben több, mint 3%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak. A gördülési ellenállás az abroncs összenyomódása és az eredeti alak visszanyerése közben keletkezik. A fejlesztések egyik legnagyobb dilemmája, hogy ha ezt a rugalmasságot csökkentik, akkor az hatással van az abroncs biztonsági tulajdonságaira is. Ugyanis a vizes útfelületen nyújtott fékút hossza, a kezelhetőség és a gördülési ellenállás egyaránt a mintázati kialakítás függvénye; az alapanyag összetétel pedig mind a gördülési ellenállásra, mind a vizes fékút hosszára is kihat; az abroncs övkontúrja mindezen túl a futásteljesítményt is befolyásolja.

Az új Continental abroncs tulajdonságait úgy alakították ki, hogy az  összteljesítménye jelentősen növekedjen és a vezetési jellemzői még kiegyensúlyozottabbak legyenek. A kialakítás A mérnökök az új ContiEcoContact™ 5 fejlesztésekor az alacsony gördülési ellenállást a gumiabroncs összenyomódásának 6%-os mérséklésével kívánták elérni. A megoldást az oldalfal és a peremterület (amellyel az abroncs felfekszik a keréktárcsára) átalakításában látták.

Fontos szempont volt, hogy az abroncs kezelhetősége ne romoljon, azaz vészhelyzetekben gyors és pontos irányíthatóságot tegyen lehetővé. A mérnökök az abroncs peremét új, keményebb alapanyagból alakították ki, amely így sokkal erősebb és ellenállóbb lett. Ezt az új összetételű, szilárd anyagot az abroncs oldalfalánál is alkalmazták, és ez vékonyabb falkialakítást – és így kisebb összsúlyt – tett lehetővé. Ennek a mélyreható új kialakításnak, valamint az egyes részek tökéletes összhangjának köszönhetően az abroncs rugózása az oldalfalnál sokkal optimálisabb lett, miközben megmaradtak a rendkívül kedvező kezelhetőségi tulajdonságai is.

Az alapanyag-összetétel
Egy modern személygépjármű-gumiabroncs számos tulajdonságát az alapanyag-összetétel határozza meg. Ezek közül az egyik legfontosabb a vizes útfelületen nyújtott tapadás. A tapadás és a gördülési ellenállás viszont egymás ellen ható tulajdonságok. A Continental vegyészeit dicséri, hogy sikerült olyan alapanyag-keveréket megalkotniuk, amely egyszerre csökkenti az új ContiEcoContact™ 5 gördülési ellenállását 5%-kal, és mérsékli az abroncs fékútját is. Az új abroncs alapanyagában használt innovatív polimer láncok még erősebb kölcsönhatásba kerülnek a szilikával. Ez a formula mérsékli a kémiai összetevők mozgását az abroncs anyagkeverékében, ugyanakkor növeli a tapadást vizes útfelületen. 

Ennek eredményeképpen
A fejlesztők az alapanyag-keverékből adódó gördülési ellenállást sikeresen csökkentették, ugyanakkor az előző kivitelhez képest jelentősen lerövidítették az abroncs fékútját is. A kontúrvonalak A gördülési ellenállással vívott küzdelemben a mérnökök nagy figyelmet szenteltek az abroncs felfekvési felületére is. A gördülési ellenállás csökkenésével az abroncs futásteljesítménye – műszaki szempontból a kopásállósága – növekszik. A Continental fejlesztői rendkívül lapos övkontúrt, és egy kifejezetten ehhez igazított mintázatimélység-elosztást dolgoztak ki. Ez mérsékli az övszerkezet mozgását, és ezáltal csökkenti az oldal- és hosszirányú kúszást is. Mindez további 3%-kal szorítja le a gördülési ellenállást, és 12%-kal növeli a futásteljesítményt.

A mintázat
Az abroncs futófelületi kialakítása szintén hatással van a gördülési ellenállásra és a vizes útfelületen leadott fékteljesítményre. Itt a mérnököknek azzal a kihívással kellett szembenézniük, hogy miként lehet tovább csökkenteni az abroncs mintázatának a deformálódását a felfekvési területen. Az eredmény elérése érdekében rendkívül vékony lamellákat integráltak a mintázati blokkokba. Ezek a lamellák vizes útfelületen úgy működnek, mint az ablaktörlő lapátok: megtörik a víz filmrétegét az útfelületen, így rövid és biztonságos fékutat biztosítanak. A lamellák rendkívül finom kialakításuknak köszönhetően megakadályozzák, hogy vezetés közben a mintázati blokkok összenyomódjanak, és energiaveszteség következzen be. Ugyanakkor a blokkokon található kapaszkodóélek stabilak maradnak, így sokkal nagyobb fékenergiát tudnak továbbítani. Mindez az alacsony gördülési ellenállás egy újabb előfeltétele.

Biztonságos fékezés alacsony gördülési ellenállással

A különböző fejlesztési elemek kombinációjának köszönhetően az új ContiEcoContact™ 5 kivételesen alacsony gördülési ellenállást garantál, ugyanakkor a biztonsági tulajdonságai is egyedülállóak. Az abroncs gördülési ellenállása közel 20%-kal csökkent, a futásteljesítménye 12%-kal nőtt, és a szintén népszerű elődjére jellemző rendkívül rövid fékút tovább mérséklődött. A Continental mérnökeinek ezzel az abronccsal sikerült bebizonyítaniuk azt, hogy a jelenlegi közfelfogás ellenére a fejlesztési ellentmondások feloldása igenis lehetséges. Az új ContiEcoContact™ 5 abroncsban egyesülnek a hagyományos értékek, a gazdaságosságot
megteremtő alacsony üzemanyag-fogyasztás és a különlegesen rövid fékút. A
ContiEcoContact™ család legújabb tagja 2011 tavaszától már elérhető a kereskedésekben. Az abroncs a bevezetésekor 14-16 colos keréktárcsa átmérővel, és egészen 300 km/h sebességhatárig terjedő sebességindexekkel jelenik meg.

Méretválaszték:
70-65-ös széria:
165/70 R 14 T
185/65 R 15 H
195/65 R 15 H XL
195/65 R 15 V
205/65 R 15 W XL
60-as széria:
185/60 R 15 84 T
185/60 R 15 H XL
195/60 R 15 H
55-50-es széria:
195/55 R 15 V
205/55 R 16 H XL / V XL
205/55 R 16 W XL
215/55 R 16 W XL
225/55 R 16 Y XL
195/50 R 15 V



Forrás:

http://gumipiacmagazin.hu/index.php?pg=news_10_533




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 5
Heti: 6
Havi: 36
Össz.: 9 540

Látogatottság növelés
Oldal: Hírek a gumik világából
GumisPeti Gumibázisa!Új gumik, keréktárcsák, kiegészítők, állandó akcióban! - © 2008 - 2024 - gumispeti.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »